FAQ

Poniżej zawarliśmy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie.

[wpseo_breadcrumb][/wpseo_breadcrumb]

  1. Jaki jest czas na zwrot zakupionego obuwia?

Czas na zwrot wynosi 14 dni kalendarzowych.

  1. Jakich impregnatów używać do butów?

Obuwie zakupione w naszym sklepie to obuwie skórzane, zalecamy używać past i kremów do tego rodzaju materiałów.

  1. Ile wynosi gwarancja?

Na wszystkie nasze buty udzielamy 1 rok gwarancji.

  1. Jakich past używać do kolorowych butów?

Najlepiej oczywiście dobrać kolor pasty do kolorów obuwia, zdajemy sobie jednak sprawę, że jest to niezmiernie trudne, dlatego do kolorowych butów sugerujemy pasty i kremy bezbarwne.

  1. Jaki jest czas zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot środków jest natychmiastowy po otrzymaniu paczki i stwierdzeniu, że zwrócony towar nie był używany.

  1. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Każde zamówienie zostaje anulowane z uwagi na brak płatności w ciągu 48 godzin.

  1. Co nie podlega reklamacji?

Reklamacji nie podlega naturalne zużywanie się obuwia, wszelkiego rodzaju uszkodzenia mechaniczne (otarcia, zadrapania, rozerwania, urwania elementów ozdobnych)

  1. Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Odsyłamy do zakładki informacje -> jak dobrać rozmiar jest tam prosty sposób na dobór odpowiedniego obuwia. Jeśli jednak masz dalej wątpliwości – zadzwoń, jesteśmy do twojej dyspozycji.

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas wysyłki nie przekracza 4 dni roboczych.

  1. Jaki jest czas dostawy zamówienia w zależności od firmy kurierskiej?

Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD wynosi do 48 h.

Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej InPOST wynosi do 48 h.